დღეს შეფასების მოკლე მონახაზი შევავსე გეგმის შაბლონში,რომელშიც აღვწერე შეფასების ის მეთოდები და ინსტრუმენტები,რომელსაც პროექტის დროს გამოვიყენებთ.
მოცემული მეექვსე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლებლისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი და უთიერთდამოკიდებულება რამოდენიმე თვალსაზრისით.
შევქმენი შეფასების ფორმა,ეს ფორმა მიეხმარება მოსწვლეს დამოუკიდებლად მართოს თანამშრომლობისა და თვითრეგულაციის უნარები.
მოსწავლეთა მხარდაჭერისთვის გავაკეთე ელ-ფორმატში--"ჩემი ჟურნალი",რომელიც მხარს უჭერს დამოუკიდებლად მართოსთავისი ცოდნა და უნარები.
პროექტის სწავლებმა მასწავლა პროექტში უნდა ჩავრთო სამი ტიპის მოსწავლე--სსსმ, ნიჭიერი და არაქართულ ენოვანი და მათი სწავლების მიდგომები ჩავწერო დიფერენცია-ციის ჩანართში--სასწავლო გეგმის შაბლონში
მადლობა ამ დღისთვის
მოცემული მეექვსე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლებლისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი და უთიერთდამოკიდებულება რამოდენიმე თვალსაზრისით.
შევქმენი შეფასების ფორმა,ეს ფორმა მიეხმარება მოსწვლეს დამოუკიდებლად მართოს თანამშრომლობისა და თვითრეგულაციის უნარები.
მოსწავლეთა მხარდაჭერისთვის გავაკეთე ელ-ფორმატში--"ჩემი ჟურნალი",რომელიც მხარს უჭერს დამოუკიდებლად მართოსთავისი ცოდნა და უნარები.
პროექტის სწავლებმა მასწავლა პროექტში უნდა ჩავრთო სამი ტიპის მოსწავლე--სსსმ, ნიჭიერი და არაქართულ ენოვანი და მათი სწავლების მიდგომები ჩავწერო დიფერენცია-ციის ჩანართში--სასწავლო გეგმის შაბლონში
მადლობა ამ დღისთვის
მადლობა დრევანდელი შრომატევადი დღის სრულყოფილი შეფასებისთვის. იმედია, აქტივობების გასაწერად მნიშვნელოვანი ელსავარჯიშოები შექმენით,რომლებსაც საპროექტო პროცედურების გაწერისას აუცილებლად გამოიყენეებთ. (ელ.სავარჯიშოები იხილეთ ფოლდერებში: "სასწავლო პორექტის დამხმარე" და "მოსწავლის ნიმუში" .
ОтветитьУдалить